RYSE Speel jij binnenkort een belangrijke rol in ons Support team?
Ons team van Management Assistenten helpt graag de nieuwe generatie op weg! RYSE is een projectmanagement- en adviesbureau in vastgoed, een dynamische werkomgeving waarbinnen je ondersteuning biedt aan Managers van verschillende Business Units en bijdraagt aan het verzorgen van events, bijeenkomsten en een representatief kantoor. Met circa 100 collega's is er altijd iets te doen en zal je worden uitgedaagd in het stellen van prioriteiten, dienstverlening, proactief handelen en de managers zo goed mogelijk ontzorgen en een stap voor zijn. Complex agendabeheer, uitwerken van correspondentie, verslagen en rapporten, voorbereiden van vergaderingen en bijeenkomsten inclusief het regelen van de faciliteiten. Kortom, een zeer veelzijdige en leerzame plek waar je vol enthousiasme zal worden begeleid en ondersteund.
Naar wie zijn wij op zoek?
Vind jij het leuk om in een team te werken, maar werk je ook graag zelfstandig? Dan zit je bij ons op de juiste plek. We zoeken iemand met uitstekende communicatieve vaardigheden en een flexibele, proactieve houding. Je bent enthousiast, stressbestendig en behulpzaam. Een uitstekende kennis in woord en geschrift van de Nederlandse taal (spelling en grammatica) is belangrijk.
Wat biedt het bedrijf?
Bij ons is de functie zeer breed en vol variatie, van afspraken maken, lunch-/ontbijtsessie klaar zetten, bestellingen doen tot nakijken van offertes op taal en stijl. Je krijgt van iedereen hulp en hebt uiteraard één zeer ervaren collega als begeleider en aanspreekpunt. Veel mogelijkheden om ook mee te werken op gebied van marketing en HR als je dat leuk zou vinden. En dat alles binnen een informele organisatie met fijne collega's die het graag gezellig maken, voor- en met elkaar.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Voert office & management support uit
- P3-K1-W1 Levert managementinformatie
- P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
- P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
- P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten
Kenmerken
- Met uitzicht op een vaste baan