Windesheim Stageplaats Expert IT systems and devices
De concentratie zal voornamelijk liggen op het ontwikkelen van de communicatieve vaardigheden waar bij een hoop ICT studenten winst te behalen valt. Dit zal in de vorm zijn van werkzaamheden aan een loket, telefonisch, schriftelijk en een presentatie. Je zal plaats nemen aan het ICT-loket en de telefonische servicedesk om hardware en software te ondersteunen om de communicatieve als technische vaardigheden en kennis te ontwikkelen. Ook zal je de opdracht krijgen om het team aan te sturen als aanspreekpunt.
Naar wie zijn wij op zoek?
De student heeft persoonlijke en professionele leerdoelen waar aan gewerkt kunnen worden, dit neemt de student mee en legt dit voor tijdens een sollicitatiegesprek om te bepalen of en hoe wij hieraan kunnen bijdragen.
Wat biedt het bedrijf?
Wij werken met een hecht team dat een gezellige invulling geeft aan een werkdag. Door het werk aan de Frontoffice krijg je veel te maken met de klant en zal je technisch en communicatief kunnen leren.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
-
Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
-
Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W2 Automatiseert processen
-
Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid