Hilton The Hague Housekeeping Management Trainee
Je dagelijkse/wekelijkse taken variëren van het bijhouden van de vereiste training, het organiseren van speciale voorzieningen voor grote VIP-groepen en het bijhouden van opmerkingen van gasten die je opvolgt met het team. Andere taken zijn het bestellen van linnengoed, het bijwonen van ochtendvergaderingen en het opvolgen van problemen. Je belangrijkste verantwoordelijkheid is het optimaliseren van alle processen binnen de afdeling Housekeeping en het begeleiden van shifts. Tijdens deze diensten manage en coach je het team en controleer je kamers en openbare ruimtes op netheid. Het schoonmaken van onze gastenkamers en openbare ruimtes is een uitdagende baan; het team doet fysiek zwaar werk. Respect hebben voor en vertrouwen winnen van het team is essentieel voor zowel jou als de zaalwachten om succesvol te zijn. Je zult verschillende leiderschapsstijlen moeten gebruiken om dat voor elkaar te krijgen.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent een mensen-mens. Je vindt het leuk om te communiceren met teamleden uit verschillende culturen en met verschillende normen en waarden. Je bent proactief en flexibel; je neemt initiatief wanneer nodig, hebt oog voor detail en weet verschillende belangen met elkaar in balans te brengen. Je begrijpt het belang van communicatie en bent daar goed in, zowel in het Nederlands als in het Engels.
Wat biedt het bedrijf?
Buitengewoon zijn bij Hilton gaat gepaard met indrukwekkende beloningen en voordelen. Je ontvangt bijvoorbeeld een stagaire een vergoeding van €800,- per maand, en daarnaast krijg je één maaltijd per shift die elke dag vers wordt bereid, met verschillende Food & Beverage opties bereid door onze culinaire supersterren. Je hebt ook direct toegang tot onze unieke beloningen zoals het GO Hilton Team Member Travel Programme. Dit biedt gereduceerde hotelkamerprijzen, vanaf €30,- per kamer, per nacht inclusief ontbijt en 50% korting in de outlets. Ook heeft elk teamlid onmiddellijk online toegang tot onze Hilton University. Vandaag de dag bieden we al onze Team Members meer dan 10.000 online cursussen, podcasts, webinars, boeken, klassikale cursussen en andere trainingen. Elk teamlid kan gebruik maken van interne en externe trainingsbronnen, waaronder Harvard ManageMentor, LinkedIn Learning, eCornell en nog veel meer.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Voert administratieve processen uit
- B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
- B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- Organiseert en voert activiteiten uit
- B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
- B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
- Werkt in de gastvrijheidsbranche
- B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
- B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
- B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
- B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
- B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
- B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
- B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
- B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit