Hotel Indigo The Hague - Palace Noordeinde Stage Front Office
- Je begroet gasten en helpt hen op een professionele en persoonlijke manier. - Je bent in staat om te anticiperen op behoeften/verzoeken van gasten en zorgt ervoor dat onze gasten een positieve band met ons hebben. - Praat met gasten om feedback te krijgen over kwaliteit en serviceniveau; reageert effectief op en behandelt problemen en klachten van gasten. - Helpt bij het behalen van de afdelingsdoelen - Focus op upselling, het verzamelen van sales leads en het voldoen aan de financiële doelstellingen van het hotel. - Het behandelen van vragen en reserveringen via de telefoon, maar ook als een belangrijke bron van informatie over zowel het hotel en de lokale omgeving. - Als onderdeel van het Front Office team zorg je ervoor dat de integriteit en consistentie van het merk normen worden gehandhaafd en geleverd te allen tijde. - Je houdt je aan het creditcardbeleid van het hotel en de procedures voor het omgaan met contant geld.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Gemakkelijke verbinder, zelfverzekerd, communicatief met een uitstekend oog voor detail en met het vermogen om te gedijen in een dynamische omgeving. - Energieke benaderbare Hospitality liefhebber - Pro-actieve teamspeler met een levendige persoonlijkheid (Make it happen mentaliteit) - Basiskennis van computers is vereist om succesvol te zijn in deze rol. - Briljante kennis is een voordeel. - Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels, een andere taal is een pré. - Tech savvy en actief op social media - Flexibiliteit - teamleden op andere afdelingen helpen als dat nodig is en ook het werken in het weekend, op feestdagen en/of in nachtdiensten horen bij de functie.
Wat biedt het bedrijf?
- Maaltijden tijdens je dienst - Reiskostenvergoeding wanneer je OV kaart niet van toepassing is - Speciaal werknemerstarief inclusief F&B korting bij IHG Hotels wereldwijd - Leer- en ontwikkelingsmogelijkheden - Maak deel uit van een geweldig team Jouw carrière wordt net zo uniek als jij bent, we geven je alle ondersteuning op maat die je nodig hebt om een geweldige start te maken, betrokken te zijn en te groeien. En omdat het merk Hotel Indigo deel uitmaakt van de merkenfamilie IHG, profiteert je ook van alle kansen die je krijgt als je deel uitmaakt van een succesvol, wereldwijd horecabedrijf met meer dan 5000 hotels in meer dan 100 landen over de hele wereld. Dus wie je ook bent, wat je ook graag doet, breng jouw passie naar Hotel Indigo en wij zorgen ervoor dat je de ruimte krijgt om jezelf te zijn.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W3 Bewaakt financiën