Kronenburg Hospitality & Event Staff B.V. Hospitality met de Hoofdletter H
Kronenburg staat voor Excellence in Hospitality & Event Support! En daarom hebben wij de afgelopen 25 jaar vele leuke en bijzondere opdrachten voor talloze gerenommeerde bedrijven en instellingen mogen doen. Als rechterhand van de projectmanager komt er met jouw hulp iets moois tot stand. Iedere opdracht is anders en uniek!Een greep uit onze agenda. Musical Soldaat van Oranje - Ontvangst en begeleiding van de zakelijke arrangementen. Prinsjesdag in de Ridderzaal - De formele ontvangst en placering van de genodigden. Zakelijke congressen - Ontvangst op de Airports en begeleiding naar de transfers, welcome desks in de hotels, registratie op locatie en uitgifte badges, sprekersbegeleiding en zaal assistentie, algehele ondersteuning van de congres organisatie. Ministriele ontvangsten - (VIP)begeleiding delegaties. Promotie Campagnes - Productintroductie, informeren en enthousiasmeren van bezoekers, passanten. Kortom uiteenlopende events waar wij iedere dag blij van worden!
Naar wie zijn wij op zoek?
Leuke collega, representatief, Hospitality DNA, communicatief vaardig, goede beheersing Nederlands & Engels. Je hebt oog voor detail en zet graag de puntjes op de i. Geen 9:00-17:00 mentaliteit.
Wat biedt het bedrijf?
Gezellig team, afwisselende projecten, werk op locatie en op kantoor.
Wat ga je leren?
- Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij
- B1-K1-W1 Inventariseert wensen en eisen van de opdrachtgever
- B1-K1-W2 Verzamelt informatie voor evenementen en analyseert deze
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W3 Maakt een risico-analyse en een overzicht van benodigde vergunningen
- B1-K1-W4 Doet voorstellen voor evenementplannen en/of stelt deze bij
- B1-K1-W5 Werkt evenementplannen uit en presenteert deze
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Stelt begroting en offerte op voor de opdrachtgever
- Organiseert evenement en evenementpromotie
- B1-K2-W1 Werkt een draaiboek en callsheet uit
- B1-K2-W2 Regelt de promotie van het evenement
- B1-K2-W3 Regelt de inhuur/aankoop van materialen, mensen, techniek, (virtuele) ruimtes, catering, vervoer en voorzieningen
- B1-K2-W4 Verzorgt de administratie met betrekking tot de deelnemers
- B1-K2-W5 Regelt de infrastructuur rondom het evenement
- B1-K2-W6 Regelt de inrichting van ruimtes, de installatie van materialen en apparatuur en de dagelijkse voorzieningen
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W7 Regelt de veiligheidsorganisatie van het evenement
- Ondersteunt bij de uitvoering van het evenement
- B1-K3-W1 Bewaakt de voortgang tijdens het evenement
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Coördineert de verkoop/verhuur van producten, catering en aanvullende diensten
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Coördineert de ontvangst van de bezoekers, artiesten, leveranciers en onderaannemers
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Informeert en adviseert aanwezigen en handelt klachten af
- Rondt het evenement af
- B1-K4-W1 Handelt financiële, personele en administratieve zaken rondom evenementen af
- B1-K4-W2 Evalueert het evenement en doet verbetervoorstellen