Leidinggevende travel & hospitality

Movenpick Hotel The Hague Front Office stage

Here’s what you do.... Together with the Front Office Manager and your other great teammembers you make sure the 72 rooms are ready for arrival. With your hospitable and positive attitude our guests feel welcome, heart warmed, incredible and become raving fan of Mövenpick The Hague! And what do you get out of this? An experience of a life time!

Naar wie zijn wij op zoek?

You: • Are currently enrolled in a MBO or HBO hotel/tourism or front office education, and you can’t wait to put the theory into practice! • Are known as enthusiastic, hospitable, team-builder, stress-resistant and representative (your friends and family are not the only one who will confirm that) • Have excellent communication skills! (Everyone can understand you) • Are available 24/7 (We definitely make sure you have enough time left to spend with your friends & family) • Speak and write Dutch and English (kudo’s if you can express yourself in “het Haags”) • Are available for at least 18 weeks, 5 days per week

Wat biedt het bedrijf?

• A trainee allowance of €750,- per month • Exciting Pre-opening experience • A dynamic internship where you will experience the whole Rooms Divisions department. (You will learn everything from A-Z) • Many training possibilities through the Accor Academy (you will never stop learning) • Night allowance of 10% (but you need to stay awake) • Discounts on Rooms and Food & Beverage within Mövenpick Hotels & Resorts and Accor Services • Excellent international career development opportunities after your internship (because after this internship you can take on the whole world!)

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder