Leidinggevende travel & hospitality

NH Amersfoort Allround natural host gezocht voor NH Amersfoort

In deze Allround Operations Stage ben je werkzaam in alle afdelingen van het hotel! De nadruk van deze stage ligt op Front office maar je bent ook flexibel om op andere afdelingen in te springen, voornamelijk de F&B afdeling. Tijdens deze stage leer je alle facetten van het werken in een internationale omgeving. Je moet ruimer kunnen denken dan alleen vanuit 1 afdeling. De gast staat centraal en wij werken samen om een geweldige service te bieden. Bij de receptie ben jij een spin in het web; jij bent dag én nacht het eerste aanspreekpunt en vanuit hier heb je contact met alle afdelingen over gasten, bijzonderheden en allerlei andere zaken. Je moet goed kunnen samenwerken met collega’s van allerlei verschillende afdelingen en management niveau’s. Je moet niet bang zijn om te communiceren met gasten, tevens in vreemde talen met als voertaal Engels. Je moet flexibel zijn om ook bij andere afdelingen mee te helpen zoals bij de F&B in het restaurant, bar en banqueting.

Naar wie zijn wij op zoek?

Stagiaires bij NH Hotel Group hebben een enthousiaste persoonlijkheid en zijn flexibel in de breedste zin van het woord (geen 9-5 mentaliteit en ook inzetbaar in de weekenden). Verder is een stagiair servicegericht en heeft hij/zij een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Wij zeggen wel eens dat NH staat voor Natural Host, de gastvrijheid neemt in alle functies bij NH Hotel Group een belangrijke plaats in. Ook ben je als student goed in staat om zowel zelfstandig als in een team te werken.

Wat biedt het bedrijf?

Een goede begeleiding is de basis van al onze stages. Naast uitstekende interne opleidings- en carrièremogelijkheden wachten op je en daarnaast zijn er de volgende voordelen: • Medewerkerstarieven in onze ca. 400 NH hotels over de hele wereld • Talloze trainingen, feedbackgesprekken en ondersteuning door gespecialiseerde coaches Jouw stage bij NH kan de eerste stap zijn op weg naar een succesvolle carrière. We kijken ernaar uit je binnenkort te ontmoeten!

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder