E-commerce specialist

Descor Retail B.V. E-Commerce Marketplace: De gespreid betalen markt centraliseren en beter maken. Leer & presteer tijdens jouw stage bij ons.

Wij (SomasHome) zijn een marketplace binnen de gespreid betalen markt. Wij kopen geen producten in en verzenden deze ook niet. Wat wij wel doen is ervoor zorgen dat verkopers zo goed mogelijk hun product op ons platform kunnen aanbieden. Het is aan ons e-commerce team om verkopers en ons platform te helpen groeien. - Analyseren van productprestaties: Je verdiept je in de data om te begrijpen welke producten goed en niet goed presteren. - Adviseren van verkopers: Je geeft op basis van je analyses gerichte adviezen aan verkopers over hoe ze hun productprestaties kunnen verbeteren.- - Optimaliseren van mailings, content en de customer journey. - Bedenken & uitvoeren van marketingacties: Je helpt met het uitvoeren van marketingacties om de vindbaarheid van ons platform te vergroten voor verkopers en klanten. Wij groeien zo een 15% per maand. Ga bij jezelf na of je bereidt bent om met ons de gespreid betalen markt te centraliseren en te verbeteren.

Naar wie zijn wij op zoek?

E-commerce & webwinkels begrijpen Online & offline en guerilla marketing kennis Analyses kunnen maken Proactief teamspeler Communicatievaardigheden

Wat biedt het bedrijf?

Je werkt mee aan echte projecten en krijgt veel verantwoordelijkheid. Je leert van ervaren professionals in de e-commerce & marketingbranche. Doorgroeimogelijkheden: Presteren? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen SomasHome. Na je stage is er de kans op een vaste aanstelling. Stagevergoeding: Wij geloven dat er gepresteerd en geleerd moet worden. Daarom bieden wij onze stagiairs altijd een stagevergoeding aan.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder