Leidinggevende travel & hospitality

Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Front Office Stage | Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam

Als Front Office Trainee ben jij het visitekaartje van het hotel en verwelkom je gasten van over de hele wereld. Je bent (mede) verantwoordelijk voor het bezorgen van een geweldige ervaring voor iedere hotelgast en je werkt in het hart van het hotel. Na een inwerkperiode ga je zelfstandig in- en uitchecken en voer je alle administratieve handelingen uit die noodzakelijk zijn om een Front Office in een hotel succesvol te managen. Je onderhoudt nauw contact met de gasten, beantwoord al hun vragen en verschaft ze van uiteenlopende informatie. Tevens leer je vaardigheden op het gebied van upselling en klachtenafhandeling.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Een open persoonlijkheid - Nauwkeurigheid en Flexibiliteit - Perfecte beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in taal en schrift - Beheersing van de Duitse, Franse en Spaanse taal is een pré - Een passie voor perfecte service in een internationale omgeving

Wat biedt het bedrijf?

Als onderdeel van de Minor Hotel Group begrijpen wij maar al te goed dat mensen het verschil maken en dit blijkt dan ook uit onze uitstekende arbeidsvoorwaarden! Naast werken in het meest iconische hotel van Amsterdam met de leukste collega's, bieden wij jou de volgende voordelen: - Stagevergoeding van €750 bruto per maand op basis van 5 dagen per week - Speciaal medewerkerstarief voor jouw weekendjes weg in de Minor & NH Hotels wereldwijd én 30% korting op F&B! - Nodig je vrienden en familie uit voor overnachtingen met korting in Minor & NH hotels wereldwijd. - Een aantrekkelijke korting van 50% op de F&B concepten bij 16 aangesloten luxe hotels in Amsterdam - NH University biedt uitstekende trainings- en (internationale) ontwikkelingsmogelijkheden. - Goede doorgroeimogelijkheden: alle NH medewerkers hebben voorrang op interne vacatures wereldwijd! - Maaltijden tijdens dienst - Experience Stay bij Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder