Leidinggevende travel & hospitality

Hotel BOAT&CO Altijd een stapje voor? Oog voor detail en op zoek naar een stage waarin optimale gastbeleving centraal staat?

We willen je namelijk nog graag meenemen in een dag van onze Duty Trainee. Je begint je dienst met een overdracht met je collega’s. Jullie bespreken met elkaar wat er speelt die dag. Hoeveel check-in’s staan er op het programma en welke gasten hebben speciale wensen? Ook bespreken jullie creatieve ideeën om de gasten deze week extra te verrassen. Na de ochtendmeeting loop je een ronde door het hotel. Je checkt het hele gebouw op mankementen en geeft dit indien nodig door aan de Technische Dienst. Ook ga je een kopje koffie drinken bij het housekeeping-kantoor terwijl jullie doornemen welke appartementen schoongemaakt moeten worden. Eenmaal weer beneden zie je dat de Meeting & Events afdeling wel een handje kan gebruiken, gelukkig ben jij van alle markten thuis! Wanneer je denkt even te kunnen rusten zie je dat er een hoop nieuwe recensies zijn geplaatst welke aandachtig moeten worden gelezen en beantwoord.

Naar wie zijn wij op zoek?

Als Duty management trainee verzorg jij onze gasten van A tot Z. Om onze gastvrijheid naar het hoogste niveau te tillen, vragen we het volgende van je: Je bent een inspirerende coach voor je collega’s; Je hebt een sprankelende persoonlijkheid die staat te springen om te beginnen; Je hebt goede communicatieve vaardigheden. In English as well; Je kent Amsterdam door en door. De nieuwste plekken? Tried and tested!; Multitasken is voor jou niet nieuw.

Wat biedt het bedrijf?

Dan is de Duty Management stage écht iets voor jou! What’s in it for you? Een lekkere stagevergoeding van €600,- bruto per maand. Gratis gebruik van onze gym + er worden bootcamp & padel lessen aangeboden. Hotel Employee Rate programma, wat betekent dat je korting kan ontvangen bij +2000 hotels wereldwijd. Inhouse experience; ervaar het hotel waar je werkt als een gast. Bonus voor het aanbrengen van vrienden. Friendly voucher; laat jouw vrienden en familie meegenieten van onze hotels. 1 extra ‘me-time’ day en een ‘community’ day The July is een snel groeiende hotelgroep met plannen to conquer the world. 20% discount in onze restaurants. Personeelsborrels en uitjes om (nooit) te vergeten.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder