Leidinggevende international hospitality

Sofitel Legend the Grand Amsterdam Accounting Stagiair

Tijdens je stage bij onze Financiële Afdeling krijg je de kans om meer te leren over de financiële kant van het runnen van een hotel. Je ondersteunt je collega's bij hun dagelijkse activiteiten, zoals het beheren van de factuurstroom, archiveren, boeken en controleren van facturen en het monitoren van debiteuren- en crediteurenbetalingen. Je onderneemt actie bij achterstallige betalingen door herinneringsbrieven te sturen of relaties te bellen. Tijdens deze stage werk je in een enthousiast team met ervaren en gedreven collega's.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent ingeschreven bij een studie in hospitality. Je beheerst zakelijk Engels vloeiend. Je hebt affiniteit met financiën en bent cijfermatig onderlegd.

Wat biedt het bedrijf?

Ons team is jong en vol passie en motivatie. The Grand hecht veel waarde aan persoonlijke en professionele groei. Daarom hebben wij een fulltime trainingsmanager die bijdraagt aan jouw ontwikkeling. Niet alleen tijdens, maar ook na je stage, zien wij mogelijkheden en carrièrekansen. Je hebt ook de mogelijkheid om verschillende cross-trainings in diverse afdelingen te volgen om je hotelkennis te verbreden. De stagevergoeding is €600 bruto per maand, gebaseerd op een 38-urige werkweek. Daarnaast is er ook een mogelijkheid om reiskostenvergoeding te ontvangen. Elke dag kun je genieten van een gratis maaltijd in onze personeelskantine. Ga je graag uit eten en drinken? Goed nieuws! Je krijgt tot 50% korting op eten en drinken in restaurants in 4- en 5 sterren hotels in Amsterdam.

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

lees verder