Leidinggevende international hospitality

Sofitel Legend the Grand Amsterdam F&B Service Stagiair

Tijdens je stage krijg je de kans om kennis te maken met een van onze twee restaurants: de Garden Bistro 'Oriole' en het fine dining restaurant 'Bridges'. Leer over verschillende wijnen en gerechten, evenals verschillende serveerstijlen en service verlenen op hoog niveau. Je krijgt de mogelijkheid om uitstekende, gepersonaliseerde service te verlenen en dagelijks in contact te staan met onze gasten. Samen bepalen we welke F&B-afdelingen het beste bij jou en je leerdoelen passen. We kunnen ook een combinatie maken tussen verschillende afdelingen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Ingeschreven in een hospitality studie. Nauwkeurig werken met aandacht voor detail. Je spreekt Engels op zakelijk niveau.

Wat biedt het bedrijf?

Ons team is jong en vol passie en motivatie. The Grand hecht veel waarde aan persoonlijke en professionele groei, daarom hebben we een fulltime trainingsmanager die bijdraagt aan jouw ontwikkeling. Niet alleen tijdens, maar ook na je stage zien we mogelijkheden en carrièrekansen. Je hebt ook de mogelijkheid om verschillende cross-trainings in diverse afdelingen te volgen om je hotelkennis te verbreden. De stagevergoeding is €600 bruto per maand, gebaseerd op een werkweek van 38 uur. Daarnaast kun je ook een reiskostenvergoeding ontvangen. Elke dag kun je genieten van een gratis maaltijd in onze personeelskantine. Ga je graag uit eten en drinken? Goed nieuws! Je krijgt tot 50% F&B korting op in restaurants bij 4- en 5 sterren hotels in Amsterdam.

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

lees verder