Leidinggevende travel & hospitality

EPIQUE B.V. Avontuurlijke student met een passie voor reizen en gastvrijheid

Stage Leidinggevende Travel & Hospitality bij Epique Heb jij een passie voor reizen en gastvrijheid? Wil jij leren hoe je een premium reiservaring creëert én een team aanstuurt? Bij Epique, specialist in avontuurlijke ski- en snowboardreizen, krijg je de kans om jouw leiderschapsvaardigheden in de praktijk te brengen! Tijdens deze stage help je mee met het organiseren van exclusieve reizen, begeleid je klantcontact en zorg je voor een soepele operationele uitvoering. Je werkt samen met ervaren professionals en krijgt de ruimte om zelfstandig projecten op te pakken. Wat bieden wij? - Hands-on ervaring in travel & hospitality management - Uitdagende taken met veel verantwoordelijkheid - Een inspirerende en sportieve werkomgeving Wil jij werken in een dynamische branche en leren hoe je topservice biedt aan avontuurlijke reizigers? Solliciteer nu en groei mee met Epique!

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zoeken een proactieve en leergierige student met een passie voor reizen, gastvrijheid en avontuurlijke sporten. Je hebt een sterk organisatorisch vermogen en bent communicatief vaardig. Affiniteit met wintersport en/of bergsport is een pré. Je weet hoe je overzicht houdt in een dynamische omgeving en bent in staat om zelfstandig te werken, terwijl je ook goed functioneert in teamverband. Klantgerichtheid en oog voor detail zijn essentieel om van deze stage een succes te maken. Wat ga je doen? - Meewerken aan de organisatie van exclusieve ski-, snowboard en mountainbikereizen - Begeleiden van klantcontact en zorgen voor een soepele uitvoering - Coördineren van operationele processen en aansturen van het team - Zelfstandig projecten oppakken en optimaliseren Wie zoeken wij? - Een ondernemende en leergierige student - Affiniteit met wintersport en gastvrijheid - Sterke organisatorische en communicatieve vaardigheden Ben jij dit? We leren je graag kennen!

Wat biedt het bedrijf?

- Hands-on ervaring in travel & hospitality management - Uitdagende taken met veel verantwoordelijkheid - Een inspirerende en sportieve werkomgeving

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder