Leidinggevende bediening

Intercity Hotel Breda Hospitality is niet zomaar een baan, het is de kunst om mensen zich overal thuis te laten voelen.

Ben jij op zoek naar een uitdagende en leerzame stage in een dynamische hotelomgeving? Wil je ervaring opdoen in zowel de bediening als de front office en ontdekken hoe het is om een team aan te sturen? Dan is deze stage bij IntercityHotel Breda iets voor jou. Wat ga je doen? Als stagiair(e) bij IntercityHotel Breda werk je mee in verschillende afdelingen en ontwikkel je zowel operationele als leidinggevende vaardigheden. Jouw taken kunnen onder andere bestaan uit: Gasten ontvangen, adviseren en inchecken Bestellingen opnemen, serveren en afrekenen Reserveringen aannemen voor kamers, zalen en arrangementen Bijdragen aan de menukaart en drankenselectie Zorgen voor een gastvrije sfeer in het restaurant en hotel Ondersteunen bij voorraadbeheer en administratieve taken Aansturen en begeleiden van collega’s en stagiaires

Naar wie zijn wij op zoek?

Wie ben jij? Je volgt een relevante opleiding in hospitality, toerisme of hotelmanagement Je hebt een proactieve en gastgerichte houding Je bent leergierig en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken Je hebt oog voor detail en bent stressbestendig Je bent minimaal vier of vijf dagen per week beschikbaar voor een stageperiode van ten minste drie maanden Wil jij een waardevolle stage-ervaring opdoen in een hotel waar service en gastvrijheid centraal staan? Solliciteer dan nu en word onderdeel van het team van IntercityHotel Breda.

Wat biedt het bedrijf?

Wat bieden wij? Een stagevergoeding van €750 per maand Een veelzijdige stage in een internationaal hotelmerk, H World International Professionele begeleiding en ruimte voor eigen initiatief Een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is Korting op overnachtingen binnen de hotels van H World International Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie

Wat ga je leren?

  • Werkt in de bediening
  • B1-K1-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W10 Werkt met de kassa
  • B1-K1-W2 Neemt reserveringen aan
  • B1-K1-W3 Ontvangt gasten
  • B1-K1-W4 Adviseert gasten en neemt de bestelling op
  • B1-K1-W5 Maakt dranken serveergereed
  • B1-K1-W6 Serveert de bestelling en ruimt af
  • B1-K1-W7 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • B1-K1-W8 Rekent de bestelling(en) af en neemt afscheid
  • B1-K1-W9 Voert afrondende werkzaamheden uit
  • Bewaakt de voorraad
  • B1-K2-W1 Controleert de voorraad
  • B1-K2-W2 Ontvangt en controleert de bestelling
  • B1-K2-W3 Pakt de bestelling uit en slaat deze op
  • Bestelt en beheert de voorraad
  • P4-K1-W1 Vraagt offertes op en selecteert leveranciers
  • P4-K1-W2 Bestelt de voorraad
  • P4-K1-W3 Reclameert foute levering bij de leverancier
  • P4-K1-W4 Beheert de opslag van de voorraad
  • Doet voorstellen voor de samenstelling van de menu- en drankenkaart
  • P4-K2-W1 Verzamelt informatie
  • P4-K2-W2 Stelt de menukaart op
  • P4-K2-W3 Selecteert dranken
  • P4-K2-W4 Levert een bijdrage aan de ontwikkeling van het gastvrijheidsconcept en bewaakt deze
  • P4-K2-W5 Signaleert en beoordeelt trends en ontwikkelingen
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Bewaakt het sociaal hygiënisch beleid
  • P4-K3-W2 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W3 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K3-W4 Begroot financiën
  • P4-K3-W5 Bewaakt financiën
  • P4-K3-W6 Stuurt medewerkers aan
  • P4-K3-W7 Voert intern formele gesprekken

lees verder