Medewerker evenementenorganisatie

Pillows Luxury Boutique Hotel Aan De IJssel STAGE - FRONT OFFICE - START 2024

Tijdens deze stage ben jij onderdeel van het Front Office team. Als stagiair(e) Front Office ben jij verantwoordelijk voor een hartelijk ontvangst van de gasten: jij bent het eerste aanspreekpunt, je verzorgt de check-in en informeert actief over het hotel en de omgeving, ook verzorg je de check out van vertrekkende gasten. Jij bent constant in contact met onze gasten, dat geeft jou de perfecte kans om jouw geleerde skills naar een hoger niveau te tillen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Een enthousiaste en gastvrije persoonlijkheid Je volgt een relevante opleiding in hospitality of een gerelateerd vakgebied Je hebt een passie voor excellente service Communicatief vaardig en proactief Flexibel en bereid om in shifts te werken, inclusief avonden en weekenden

Wat biedt het bedrijf?

Stagevergoeding van 650 euro per maand Professionele begeleiding en training Korting in onze Hotels voor jezelf, vrienden & familie Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling door onze eigen Pillows Academy 2x per jaar een Pillows Intern Day Personeelsmaaltijden

Wat ga je leren?

  • Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij
  • B1-K1-W1 Inventariseert wensen en eisen van de opdrachtgever
  • B1-K1-W2 Verzamelt informatie voor evenementen en analyseert deze
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W3 Maakt een risico-analyse en een overzicht van benodigde vergunningen
  • B1-K1-W4 Doet voorstellen voor evenementplannen en/of stelt deze bij
  • B1-K1-W5 Werkt evenementplannen uit en presenteert deze
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Stelt begroting en offerte op voor de opdrachtgever
  • Organiseert evenement en evenementpromotie
  • B1-K2-W1 Werkt een draaiboek en callsheet uit
  • B1-K2-W2 Regelt de promotie van het evenement
  • B1-K2-W3 Regelt de inhuur/aankoop van materialen, mensen, techniek, (virtuele) ruimtes, catering, vervoer en voorzieningen
  • B1-K2-W4 Verzorgt de administratie met betrekking tot de deelnemers
  • B1-K2-W5 Regelt de infrastructuur rondom het evenement
  • B1-K2-W6 Regelt de inrichting van ruimtes, de installatie van materialen en apparatuur en de dagelijkse voorzieningen
  • B1-K2-W7 Regelt de veiligheidsorganisatie van het evenement
  • Ondersteunt bij de uitvoering van het evenement
  • B1-K3-W1 Bewaakt de voortgang tijdens het evenement
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Coördineert de verkoop/verhuur van producten, catering en aanvullende diensten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Coördineert de ontvangst van de bezoekers, artiesten, leveranciers en onderaannemers
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Informeert en adviseert aanwezigen en handelt klachten af
  • Rondt het evenement af
  • B1-K4-W1 Handelt financiële, personele en administratieve zaken rondom evenementen af
  • B1-K4-W2 Evalueert het evenement en doet verbetervoorstellen

lees verder