Bebsy / GoMundo Klantgerichte stagiair gezocht bij online reisorganisatie Bebsy
Voor de reismerken GoMundo & Bebsy zijn wij op zoek naar een enthousiaste stagiair die op de reserveringsafdeling het vak komt leren. Als stagiair op de afdeling reserveringen ben je onder andere verantwoordelijk voor commerciële klantcontacten, voornamelijk aan de telefoon en per e-mail. Daarnaast houd je je bezig met het bevestigen en factureren van online en telefonische boekingen, afhandelen van operationele taken als het versturen van reisbescheiden, maken van wijzigingen in bestaande boekingen en natuurlijk het oplossen van klachten en/of problemen. Deze taken en verantwoordelijkheden krijg jij in korte tijd onder de knie omdat je volledig meedraait op de afdeling! Wil jij weten hoe het er aan toe gaat op een reserveringsafdeling van een snelgroeiende online touroperator en ben je niet bang om klanten te woord te staan over de telefoon of mail? Ben jij bereid nét dat extra stapje te doen voor de klant, het team en jezelf dan zijn we op zoek naar jou!
Naar wie zijn wij op zoek?
We zijn op zoek naar een leergierige en enthousiaste stagiair met een proactieve houding. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, en je weet klantgericht te handelen. Nauwkeurigheid is belangrijk, want je werkt met boekingsgegevens en facturen. Daarnaast verwachten we dat je stressbestendig bent en goed kunt schakelen tussen verschillende taken. Affiniteit met reizen en ervaring met Microsoft Office of reserveringssystemen is een pré, maar niet vereist. Wat we vooral zoeken, is iemand die het leuk vindt om in een dynamische werkomgeving het vak in de praktijk te leren!
Wat biedt het bedrijf?
ebsy is een dynamische en informele reisorganisatie waar je als stagiair écht meedraait in het team. Je krijgt de kans om veel te leren over het reserveringsproces, klantcontact en het oplossen van operationele vraagstukken. Je werkt samen met ervaren collega’s, krijgt goede begeleiding en er is ruimte voor eigen initiatief. Bovendien is er een gezellige werksfeer en staan we altijd open voor jouw frisse ideeën. Bij goed functioneren is er ook kans op een (bij)baan na je stageperiode!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod