Zelfstandig medewerker travel & hospitality

Ibis Styles Haarlem City Lijkt de Hospitality jou leuk? Maak je het mensen graag naar het zin? Dan zoeken wij jou!!!

In ons hotel is elke werkdag anders; natuurlijk zijn er diverse taken en verantwoordelijkheden die dagelijks gedaan moeten worden. Ook als stagiaire zul jij je deze eigen maken. Na een uitgebreid inwerktraject: • Kun je voor onze gasten zorgen en weet jij antwoord op bijna al hun vragen of je weet waar je de informatie kunt vinden • Kun je gasten in- maar ook uitchecken. Echter tijdens dit proces heb je altijd tijd voor een gezellig praatje • Ken, weet en volg jij ons hotelbeleid en de bijbehorende procedures en regels • Kun je jouw verkoop technieken toepassen • Draai jij je hand niet om voor het verrichten van kleine technische klusjes • Heeft het bereiden en serveren van het ontbijt geen verrassingen meer voor jou • Weet jij welke drankjes wij serveren in de bar • Kan je een telefonische reservering aannemen en verwerken • Weet jij antwoord te geven op vragen van gasten via de e-mail of boekingssites • Kun je alle front office werkzaamheden doen!

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij kunnen niet wachten om jou als stagiaire in ons team te verwelkomen. Met elkaar zullen we ervoor zorgen dat jij gedurende jouw stageperiode zodanig begeleid wordt zodat je uiteindelijk net zoveel kennis en vaardigheden hebt als de rest van je collega’s. En dat je aan het einde van je stage volledig zelfstandig de functie aan de Front Office kunt vervullen. Wij vinden enthousiasme, humor en positiviteit belangrijker in jou als nieuwe collega dan jouw enorme technische en systeem kennis. Dat kunnen we je namelijk leren!

Wat biedt het bedrijf?

Wij zijn het Ibis Styles Haarlem City Hotel, een modern en betaalbaar 3* hotel; ideaal gelegen tussen de prachtige stad Haarlem en het strand van Bloemendaal en Zandvoort. Met een klein en hecht team zorgen wij met plezier en liefde voor onze gasten. We spelen in op wat onze gasten vragen en doen dit met passie voor ons vak. Uiteraard zorgen we goed voor onze gasten maar vooral ook voor elkaar. Ons team is divers, jong en iets ouder, werken fulltime maar ook parttime, daardoor vullen wij elkaar onderling goed aan.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod

lees verder