Manager / ondernemer horeca

Café Ad'vundum 2.0 Dynamische stage als Horeca Manager-Leidinggeven. Organiseren en Gastvrijheid in de praktijk

Houdt toezicht op de dagelijkse gang van zaken binnen het bedrijf, coördineert de werkzaamheden tussen de verschillende afdelingen. Maakt werkroosters en taakverdeling, begeleidt nieuwe medewerkers, aantsuren en motiveren van personeel. Zorgt voor een optimale gastbeleving en servicekwaliteit. Lost klachten op en speelt in op de specifieke wensen van de gast. Toezien op de kwaliteit van de drankjes en gerechten en de algehele dienstverlening. Meedenken over de prijsbepaling en menukaarten, voorraadbeheer en inkoop van producten. Bijdragen en de acties en evenementen, ondersteunt bij social media en de onine zichtbaarheid van het bedrijf.

Naar wie zijn wij op zoek?

Alle vaardigheden die je nodig bent binnen de horeca uiteraard zoals stressbestendig, klantgericht, gastvrij, flexibel. Voor deze stage zijn we ook op zoek naar iemand die leiding kan geven, communicatief sterk is, organisatietalent heeft en commercieel inzicht

Wat biedt het bedrijf?

Dit is een veelzijdig bedrijf met een Brasserie, zaal, café en keuken. Je werkt hier met veel collega's maar een klein vast team. Je krijgt inzicht in de dagelijkse gang van zaken binnen dit bedrijf en hebt de mogelijkheid om ervaring op te doen met leidinggeven, organiseren en gastvrijheid. In een klein team kun je veel verantwoordelijkheid nemen om zelfstandig taken uit te voeren. Je krijgt hier inzicht in de verschillende functies zoals keuken, bediening en management. De diverse taken zorgen voor uitdaging en afwisseling. Hier is een goede balans tussen leren en plezier in het werk.

Wat ga je leren?

  • Onderneemt
  • B1-K1-W1 Ontwikkelt een ondernemingsplan
  • B1-K1-W2 Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming
  • B1-K1-W3 Implementeert het ondernemingsplan
  • B1-K1-W4 Maakt marktanalyse
  • B1-K1-W5 Voert commerciële activiteiten uit
  • B1-K1-W6 Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs
  • B1-K1-W7 Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K2-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • B1-K2-W3 Begroot financiën
  • B1-K2-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K2-W5 Stuurt medewerkers aan
  • B1-K2-W6 Voert intern formele gesprekken
  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • P2-K1-W1 Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf
  • P2-K1-W2 Werkt mee in de bediening
  • P2-K1-W3 Werkt mee in de keuken
  • P2-K1-W4 Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf
  • P2-K1-W5 Creëert en bewaakt sfeer
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • P2-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • P2-K2-W2 Checkt de gast in
  • P2-K2-W3 Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf
  • P2-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • P2-K2-W5 Checkt de gast uit
  • P2-K2-W6 Maakt night audit rapportages van de omzet
  • P2-K2-W7 Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder