Contactcenter medewerker

NrdS B.V. pre-sales stagiair gezocht

Callcenter Medewerker bij NrdS B.V. NrdS staat voor New Relationship Development Specialist en wordt uitgesproken als Nerds. Wij geloven in ons onderscheidend vermogen om langdurige relaties op te bouwen op basis van respect, vertrouwen en open communicatie. Daarom behandelen wij onze medewerkers ook als klanten. Je maakt gebruik van onze diensten, adviezen en ons netwerk. Zo zorgen we voor een optimale verbinding en vormen we samen één geheel. Ons doel is om een stressvrije werkomgeving te creëren. Daarom werken wij nooit met bonussen of targets. Wij bieden een goed salaris en een leuke werksfeer met veel begeleiding. We zouden graag al onze kennis en ervaring op het gebied van lead generatie en cold calling met je delen. Door onze unieke methodiek en filosofie heb je nooit een vervelend gesprek en breng je ingewikkelde proposities op een inspirerende manier onder de aandacht. Lijkt het je interessant om hier meer over te weten? Neem gerust contact op.

Naar wie zijn wij op zoek?

Als medewerker bij NrdS ben je verantwoordelijk voor het voeren van kwalitatieve telefoongesprekken met klanten. Je behandelt inkomende en uitgaande gesprekken en biedt ondersteuning waar nodig. Je maakt deel uit van een hecht team dat streeft naar een stressvrije werkomgeving zonder targets en bonussen. Je werkt volgens onze filosofie en methodiek, waarbij de nadruk ligt op respect en vertrouwen. Vereisten Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Om kunnen gaan met computers en basiskennis van relevante software. Enthousiasme en inzet om de kwaliteit van de gesprekken hoog te houden.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een stressvrije werkomgeving, zonder targets of bonussen, maar met een goed salaris.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid
  • B1-K1-W1 Verzamelt klant-, product- en marktinformatie
  • B1-K1-W2 Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
  • Voert het verkooptraject uit
  • B1-K2-W1 Bereidt het verkooptraject voor
  • B1-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • B1-K2-W3 Voert verkoopgesprekken
  • B1-K2-W4 Doet een aanbod met prijsberekening
  • B1-K2-W5 Verzorgt het (interne) ordertraject
  • Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice
  • B1-K3-W1 Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
  • B1-K3-W2 Behandelt klachten
  • B1-K3-W3 Voert promotieactiviteiten uit
  • B1-K3-W4 Voert webcare werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat
  • Opleiden voor een mbo-certificaat
  • Opleiden voor een Praktijkverklaring
  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder