Contactcenter medewerker

NrdS B.V.

Callcenter Medewerker bij NrdS B.V. NrdS staat voor New Relationship Development Specialist en wordt uitgesproken als Nerds. Wij geloven in ons onderscheidend vermogen om langdurige relaties op te bouwen op basis van respect, vertrouwen en open communicatie. Daarom behandelen wij onze medewerkers ook als klanten. Je maakt gebruik van onze diensten, adviezen en ons netwerk. Zo zorgen we voor een optimale verbinding en vormen we samen één geheel. Ons doel is om een stressvrije werkomgeving te creëren. Daarom werken wij nooit met bonussen of targets. Wij bieden een goed salaris en een leuke werksfeer met veel begeleiding. We zouden graag al onze kennis en ervaring op het gebied van lead generatie en cold calling met je delen. Door onze unieke methodiek en filosofie heb je nooit een vervelend gesprek en breng je ingewikkelde proposities op een inspirerende manier onder de aandacht. Lijkt het je interessant om hier meer over te weten? Neem gerust contact op.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid
  • B1-K1-W1 Verzamelt klant-, product- en marktinformatie
  • B1-K1-W2 Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
  • Voert het verkooptraject uit
  • B1-K2-W1 Bereidt het verkooptraject voor
  • B1-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • B1-K2-W3 Voert verkoopgesprekken
  • B1-K2-W4 Doet een aanbod met prijsberekening
  • B1-K2-W5 Verzorgt het (interne) ordertraject
  • Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice
  • B1-K3-W1 Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
  • B1-K3-W2 Behandelt klachten
  • B1-K3-W3 Voert promotieactiviteiten uit
  • B1-K3-W4 Voert webcare werkzaamheden uit

lees verder