EEZZ - Rent to Relax Stage: leidinggevende travel en hospitality
EEZZ is een jong en dynamisch bedrijf dat wordt gerund door een jong en gedreven team. Het team van EEZZ is hecht en werkt nauw met elkaar samen door middel van het hanteren van korte lijnen tussen de verschillende bedrijfslagen. EEZZ fungeert als de schakel tussen eigenaar en gast op vakantieparken en campings. Dit zorgt ervoor dat het huren van de accommodaties voor de gasten soepel verloopt en dat de eigenaren worden ontzorgd en geen omkijken hebben naar hun accommodatie als het gaat om promotie en verhuur. Wij verzorgen namelijk de verhuur van de vakantiewoning van A tot Z! Een dag bij EEZZ is nooit hetzelfde. Zo beginnen we de dag elke dag om 8:30 stipt om alles voor te bereiden en praten we even bij. Jij wordt het aanspreekpunt van de gast en de eigenaar. Je lost problemen op en ondersteunt de directie.
Naar wie zijn wij op zoek?
Als jij bij ons in het bedrijf stage komt lopen verwachten we dan ook een flexibele en proactieve houding. Daarnaast hebben we een klein en hecht team en staan we graag voor elkaar klaar. Samen is ons motto, goed kunnen samenwerken is dan ook wel een zeer gewenste eigenschap. Buiten de flexibele en proactieve houding verwachten we ook dat je zelfstandig te werk kunt gaan. Wij snappen natuurlijk dat niet alles meteen vlekkeloos zal verlopen maar je leert tenslotte door te doen! En kom je er een keer niet uit kun je dit natuurlijk altijd aan ons vragen. Enkele van je dagelijkse taken zijn dan ook het beantwoorden van de telefoon en de E-mail. Daarnaast los je eventuele problemen op de juiste manier op en ondersteun je de directie. Als leidinggevende travel en hospitality student(e) ben jij het gezicht van de organisatie en kun je goed met mensen omgaan.
Wat biedt het bedrijf?
We bieden een gezellige leeromgeving waarin de ontwikkeling van de leerling centraal staat. Dit vinden wij erg belangrijk en hechten wij veel waarde aan. Er is meer dan genoeg ruimte om je te ontwikkelen tijdens je stage en daarnaast zul je je hier ook geen moment vervelen.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën