Expert IT systems and devices

Provide Provide zoekt gepassioneerde en ondernemende stagiair(e) voor de (skilled) IT Servicedesk.

Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde en ondernemende stagiair(e) bij onze IT Servicedesk. We bieden je een stage waarin jij de ruimte en verantwoordelijkheid krijgt om samen met je collega’s ervoor te zorgen dat ruim 8000 gebruikers wereldwijd in de verschillende kantoren en daarbuiten op diverse platformen kunnen werken. Hierbij maken we gebruik van een IT-infrastructuur bestaande uit o.a. Windows, Citrix, VMWare, Ivanti RES, Fortigate etc. En bedrijfsapplicaties als Office365, Teams, Outlook en vele anderen. Gedurende jouw stageperiode draai je volwaardig mee en leer je alle ins en outs over het reilen en zeilen binnen een IT Servicedesk en de Servicedesk werkomgeving. Wij gebruiken hiervoor het TOPdesk systeem voor registratie van tickets, kennis- en configuratieitems.

Naar wie zijn wij op zoek?

Functie eisen: Wij vragen uitstekende beheersing van de Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift. En voldoende beheersing van de Duitse taal. Als persoon ben je initiatiefrijk, resultaatgericht, stressbestendig en vanzelfsprekend dienstverlenend. Je kunt goed luisteren en je bent flexibel. Wat breng je mee? - Passie en een achtergrond in de ICT (MBO niveau 4) - Kennis van Active Directory is een pré - Kennis van ITIL v3 of v4 of ticketsysteem zoals TOPdesk - Communicatief sterk - Procesmatig kunnen werken is een must

Wat biedt het bedrijf?

We bieden je een stage waarin jij de ruimte en verantwoordelijkheid krijgt om samen met je collega’s ervoor te zorgen dat ruim 8000 gebruikers wereldwijd in de verschillende kantoren en daarbuiten op diverse platformen kunnen werken. Hierbij maken we gebruik van een IT-infrastructuur bestaande uit o.a. Windows, Citrix, VMWare, Ivanti RES, Fortigate etc. En bedrijfsapplicaties als Office365, Teams, Outlook en vele anderen. Gedurende jouw stageperiode draai je volwaardig mee en leer je alle ins en outs over het reilen en zeilen binnen een IT Servicedesk en de Servicedesk werkomgeving. Wij gebruiken hiervoor het TOPdesk systeem voor registratie van tickets, kennis- en configuratieitems.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

lees verder