E-commerce specialist

QueenTarzi Enthousiaste e-commerce specialist stagiaire gezocht, met een passie voor beauty!

De student zal ondersteuning bieden op het gebied van marketing. Hij of zij zal analyses uitvoeren van de huidige customer journey en op basis daarvan adviezen geven. Daarnaast zal hij/zij websites analyseren, zowel onze eigen webshop als die van retailers, om te kijken of alles nog correct is, goed staat en naar wens is, en om te bepalen waar verbeteringen mogelijk zijn. Verder zal de student of werknemer trends in de gaten houden en deze delen met het team, zodat Queen Tarzi hierop kan inspelen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zoeken een enthousiaste, gemotiveerde student met een passie voor beauty. Je hebt het vermogen om gegevens te analyseren, met name rondom de customer journey. Je hebt begrip van basisprincipes van marketing en weet deze toe te passen in een praktische context. Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden.

Wat biedt het bedrijf?

Queen Tarzi biedt een leuke uitdaging waarbij je jezelf verder kunt ontwikkelen op het gebied van marketing. Je bent onderdeel van een snelgroeiend Nederlands, Vegan Cosmetica Merk Je krijgt de vrijheid om eigen ideeën onafhankelijk of samen met het team uit te werken Je ontvangt een passende stagevergoeding Je bent aanwezig bij de meest unieke press events die wij op regelmatige basis organiseren De mogelijkheid om te werken op een instagrammable kantoor in Nieuw-Vennep

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder