Zevij-Necomij B.V. Ben jij de enthousiaste stagiaire Customer Service?
Verwelkomen van bezoek Administratieve werkzaamheden Updaten content welkomstscherm Informeren in- en externe betrokkenen Beantwoorden van e-mails en telefoontjes Afhandelen van klachten Meehelpen aan het verbeteren van processen
Naar wie zijn wij op zoek?
Wie ben jij? Je bent op zoek naar een afwisselende en uitdagende stageplaats Je volgt minimaal een MBO opleiding, niveau 4 Je hebt een goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Spreek en schrijf je ook nog goed Engels en Duits, dan is dat een enorme pré! Je hebt een professionele instelling, je bent representatief, flexibel en leergierig Je bent een zelfstandige, proactieve aanpakker, die het ook heel leuk vindt om onderdeel van een team te zijn Je bent minimaal 5 maanden beschikbaar, het liefst van september tot februari Op de afdeling Customer Service ben jij, als front- en backoffice stagiair(e), hét visitekaartje van Zevij-Necomij. Samen met het team ben je verantwoordelijk voor een goede ontvangst van onze bezoekers en zorg je ervoor dat onze leden en leveranciers, op tijd, de juiste informatie ontvangen. Als team werken wij oplossingsgericht voor en zijn wij de schakel tussen de afdelingen, leden en leveranciers.
Wat biedt het bedrijf?
Wat bieden wij? Je komt terecht in een enthousiast team waar collegialiteit én kwaliteit hoog in het vaandel staat. Je krijgt begeleiding van professionele, gedreven mensen die graag hun kennis aan jou willen overdragen. Wij zorgen voor een plek waar jij je meer dan welkom voelt en waar jouw ontwikkeling de aandacht krijgt die het verdient! Deze stage biedt jou een geweldige kans om op professionele wijze ervaring op te doen met zowel receptiewerk als customer service werkzaamheden, en dat in één stage!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P3-K3-W3 Bewaakt financiën
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid