Business support

The Happy Flow Allround Business Assistant

The Happy Flow is een vergaderlocatie in het centrum van Rotterdam met een waanzinnig uitzicht op de Erasmusbrug. We bieden zakelijke ruimtes, faciliteiten en services voor grote overheidsorganisaties en bedrijven. Onze zakelijke ruimtes worden vaak gebruikt voor groepstraining, workshops, vergaderingen en brainstormsessies. Hou jij van veel afwisseling, ben jij positief ingesteld, gastvrij en kan je goed instructies opvolgen? Dan past The Happy Flow misschien wel bij jou. Dit worden je dagelijkse taken als Allround Office Assistant. Het opzetten en afbouwen van vergader- en brainstormruimtes. Het op een leuke manier opzetten van de lunch, borrel en snacks. Administratieve taken (zoals bonnetjes verwerken, e-mails versturen) Klantgerichte taken (zoals de telefoon opnemen en klanten helpen). Marketing en communicatie taken (social media en website beheer) Facilitaire en andere ondersteunende taken Het ontzorgen van de assistent office manager.

Naar wie zijn wij op zoek?

Over welke vaardigheden beschikt de student of werknemer? Je hebt een positieve energie en je bent gemotiveerd. Je bent dienstbaar en servicegericht Je bent lief, respectvol en klantvriendelijk. Je bent netjes, fris en verzorgd. Je komt op tijd en je houdt je aan de afspraken. Je staat open voor het ontvangen van feedback. Je wil altijd helpen en ontzorgen

Wat biedt het bedrijf?

Wat biedt het leerbedrijf de student of werknemer? Een plek voor 24-40 uur in een fijne werkomgeving met prachtig uitzicht. Een positieve werksfeer in hartje centrum Rotterdam. Afwisselende taken en werkzaamheden. Genoeg tijd om aan je eigen opdrachten te werken. Ruimte om jezelf te ontwikkelen, jezelf te zijn en veel te leren. De kans om je netwerk te verbreden en in contact te komen met bekende bedrijven. Werktijden: 08.00 - 16.30 uur 09.00 - 17.30 uur

Wat ga je leren?

  • Voert taken rondom informatiemanagement uit
  • B1-K1-W1 Zorgt voor de schriftelijke informatie-uitwisseling
  • B1-K1-W2 Zorgt voor de mondelinge (telefonische) informatieuitwisseling
  • B1-K1-W3 Genereert in opdracht managementinformatie
  • Voert taken rondom planning en organisatie uit
  • B1-K2-W1 Beheert de agenda
  • B1-K2-W2 Organiseert bijeenkomsten
  • B1-K2-W3 Maakt ruimtes gebruiksklaar
  • B1-K2-W4 Assisteert bij voorraadbeheer
  • B1-K2-W5 Draagt bij aan een veilige situatie
  • Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten
  • B1-K3-W1 Voert promotieactiviteiten uit
  • B1-K3-W2 Voert webcare werkzaamheden uit
  • B1-K3-W3 Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website
  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K4-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K4-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K4-W3 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K5-W1 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K5-W2 Beheert het (digitale) dossier
  • B1-K5-W3 Stelt facturen op en controleert deze
  • B1-K5-W4 Controleert inkoopfacturen en verricht activiteiten voor de fiattering van inkoopfacturen

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder