Prijsvrij Vakanties Stage Customer Support
De stage vindt plaats op onze Customer Care afdeling als customer care agent aan de telefoon of als medewerker backoffice op de mailbox. Een dynamische afdeling waarbij je veel kan leren! - Jij zorgt er voor dat onze klanten te woord worden gestaan - telefoon en e-mail - voor allerlei vragen zowel vooraf, tijdens als na de reis; - Van informatie over een gewenste reis op de website, het bijboeken van een koffer of transfer en eventuele stoelreserveringen tot klanten die ter plaatse zijn helpen. Jij komt met alle onderdelen van de reis in aanraking en staat de klant bij waar je kan; - Daarnaast leer je ook contact te leggen met de verschillende reisorganisaties, zowel in het Engels als in het Duits en Nederlands; - Het uiteindelijke doel is om volledig mee te kunnen draaien op onze Customer Care afdeling?! De werktijden zijn afwisselend: Je werkt van 09.00 tot 17.30 uur (en een keer per week van 13.00 tot 21.30 uur) en om de week een dag in het weekend.
Naar wie zijn wij op zoek?
Secuur, neemt initiatief en kan goed werken onder druk. Daarnaast: - Je hebt een klantgerichte houding; - Een fijne dosis energie, enthousiasme en goede zin – wel zo fijn voor onze klanten aan de telefoon; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Your English is very good as well.
Wat biedt het bedrijf?
Wil jij meer doen dan koffie halen en écht iets leren tijdens je stage? Bij Prijsvrij Vakanties wordt je begeleid door ervaren professionals die het leuk vinden om jong talent te helpen met de eerste ervaring op de werkvloer. Er zijn altijd meerdere stagiair(e)s werkzaam op de Customer Care afdeling waarmee een gezamenlijke kick-off wordt gehouden. Vervolgens zul je in de eerste weken door middel van kennissessies door onze specialisten op de hoogte gebracht worden van de verschillende disciplines zodat je tijdens jouw stage ook mee kunt kijken/werken met collega’s en teams. Als bedrijf voldoet Prijsvrij Vakanties dan ook aan alle eisen die scholen stellen aan een stagebedrijf. Je krijgt bijvoorbeeld een ervaren begeleider die de tijd neemt om je te begeleiden, kun je voldoende aan jouw studie opdracht werken en beschikken wij over zo'n 80 FTE aan gezellige collega's! Na de stageperiode is er de mogelijkheid om (bij goed functioneren) bij ons te blijven werken!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W3 Bewaakt financiën
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid