E-commerce specialist

Shea Love Wil jij een ambitieuze E commerce specialist worden en meewerken aan onze online verkoopkanalen?

Jouw bureau staat klaar op het kantoor van Urban Africa Naturals in Amsterdam West. Een dynamische stage waar elke dag anders is want je werkzaamheden zijn heel divers. Je gaat in overleg aan de slag met onze B2B online webshops, optimaliseren van deze online verkoopkanalen is je voornaamste focus. Daarnaast ook sociale media, hiervoor leer je hoe je relevante online content zoals: creatieve (video) posts, inspirerende blogs, teksten voor de website maar ook actie nieuwsbrieven creƫert. Je ondersteunt ook tijdens onze workshops, producties en verkoopgesprekken tijdens beurzen. Met deze werkzaamheden bouw je aan je persoonlijke ontwikkeling en aan ons merk.

Naar wie zijn wij op zoek?

Nieuwsgierig Flexibel Communicatief vaardig Oplossingsgericht Commercieel en Sales driven Affiniteit met natuurlijke verzorgingsproducten / gezonde levensstijl Gedreven en daadkrachtig

Wat biedt het bedrijf?

Een dynamische stage met veel ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling. Goede en persoonlijke begeleiding. Met de founder zal je jouw persoonlijk ontwikkelplan opstellen. Er is veel ruimte voor eigen initiatief; dat wordt zelfs erg op prijs gesteld Mogelijkheid tot hybride werken. Je kunt gratis het totale assortiment van Urban Africa Naturals uitproberen en ervaren. We zijn een down-to-earth-organisatie die waarde toevoegt aan de levensstijl van haar klanten.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Video Link

lees verder